2009-02-13

ord...

det e konstigt hur vissa ord kan kännas konstiga att säga högt....
de senaste orden som känns lite konstiga i mitt liv e pojkvän och flickvän, kommer nog ta ett bra tag innan dessa ord känns som vilka ord som helst, men just nu e de så nytt så det e lite ovanligt att höra dem komma från sin mun och veta att man menar nån speciell när man säger dem, men det kommer nog som sagt bli bra sen när man har börjat vänja sig mer och mer.

Idag blev de en tur till ärla för att träffas E:s familj, trodde jag skulle vara hur nervös som helst men det gick faktiskt väldigt bra. var inte det minsta nervös, kanske var det för att jag inte hade flera dar på mig att tänka på det utan att det bestämdes på en kort stund. men iaf, familjen var hur trevligt som helst, blev inte så farligt utfrågat (de kanske tagit de flesta frågor me E redan innan) och deras beteende mot varandra påminner mycket om hur min familj e emot varandra så det kommer nog gå bra tror jag nog. måste bara lära mig åka skidor, det verkar va det va en familjesyssla, men det kan jag kanske i värsta fall lära mig att tycka om :D

nu e de dags att krypa till sängs å sova, imorn e de städdag sen bär det väl antagligen ut till ärla igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar