2009-02-22

helg

denna helg har det varit fullt upp, men det har varit väldigt kul ändå.
i lördags drog vi till örebro och övverraskade familjen, riktigt roligt att kunna v alite busig ibland. min familj hade ingen aning om att vi skulle komma vilket gjorde det ännu roligare. ringde lite för på vägen för att kolla vad de hade för sig, som tur vad kunde jag skylla på att jag ville veta när de skulle fira min syster. men det var lite svårt att hålla sig men jag lyckades ändå. det roliga va när jag ringde min syster för att kolla vad de bestämt och hon frågar när jag kommer hem nästa gång och jag är helt medveten om att jag snart e hemma men svarar att jag inte vet, vilket ju egentligen vad sant eftersom jag i princip redan va hemma och jag faktiskt inte vet när jag kommer hem nästa gång. sen drog vi tillbax till ärla för att umgås me hans familj, mycket trevligt. hans familj e verkligen skön och underbar familj, har riktigt trevligt när jag e hemma hos dem.

idag var de kyrkan som gällde å efter drog några ut å åt lite god mat och nu e jag hemma å väntar på att E ska komma förbi en stund innan han måste åka till södertälje

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar