2009-01-31

irritation och underbara vänner

kan man bli mer frusterad på denna skola, tror inte det.
för att gå den kursen jag går nu måste man ha 52.5 hp och jag har 51 hp och fick i dag reda på mitt resultat på tentan jag skrev över jul och de visade sig att jag måste kompletera den, vilket inte rä det roligaste, ska hämta den på månda och se va de har klagat på men vill verkligen ha den hängandes över mig just nu, det räcker me allt som ska göras i den kurs som e aktuell just nu och så måste jag då ta kontakt me akademin eftersom jag måste visa att jag har 52,5 hp den 10:e för att få fortsätta och det kommer jag ju inte ha nu alltså. jag e inte alls glad över det, hade önskat att jag skulle bli godkänd på tentan så jag kunde koncentrera mig på den aktuelle kursen men det tyckte tydligen inte mina lärare. frustrerad e vad man blir. men men de är bara att ta i det och hoppas att de löser sig på bästa sätt och att Gud e me mig i allt som ligger framför vad gäller skolan, vill inte behöva avbryta kursen för att jag saknar 1,5 hp.

men men det e tur att man har vänner som finns där för en när man behöver det. ikväll kommer ett helt gäng till mig för att äta kladdkaka, spela spel och bara umgås. så de e nåt jag ser fram emot nu när jag fått reda på resultat, kan behöva lite glädje och skratt och underbara vänner just nu. spela bowling igår igen men några vänner(det händer rätt ofta för att vara mig nu för tiden) och det gick som vanligt åt skogen, förlora stort kan man säga, men jag hade trevligt ändå. efter bowlingen gick vi å åt trerätters på athena, sååååå gott..... och efter det tog vi en promenad hem till m och j och hängde mest typ, dansa lite dansmatta oxå men mest prata vi bara, de va riktigt trevligt och underbart. och med det i baktanken så känner jag på mig att denna kväll kommer bli minst lika bra och trevlig :D

så nu ska jag försöka njuta av helgen, umgås me vänner och försöka glömma skolan för en stund och bara lägga alla bekymmer i Guds hand och hoppas på det bästa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar