2009-01-01

2009

så har ännu ett år gått och ett nytt har precis börjat.

mycket som hände under 2008, det var många vänner som gifte sig så jag var lite runt om i landet för att bevittna några vigslar, det är verkligen så mysigt med bröllop gillar det så mycket och det är ju ännu trevligare när det är nån man känner som gifter sig så det är ju kalrt att man vill se dem bli äkta makar.

sen var det en del skola oxå under det gågna året och det var dags för inriktningen vilket inebär ett års pendlande till västerås två dar i vecka vilket inte var så jobbigt i efterhand som man trodde i bröjan av året, men nu har jag gått två år på denna utbildnigen och har bara ett och ett halvt år kvar, längtar lite tills man får komma ut i arbetslivet med alla nya erfarenheter man fått under tiden som studerande.

detta år har oxå präglats av många underbara stunder med underbara vänner och familj. det är så fantastiskt att känna att man verkligen har vänner som man tycker så otroligt mycket om att umgås med att man knappt vill åka hem när det närmar sig kvällningen. det har blivit många skratt, tillfällen att komma ännu närmare varandra och även fått nya vänner att umgås och ha grymt (förlåt, va bara tvungen ;D ) kul med.
avslutade året med att just umgås med ett gäng underbara vänner, vilket självklart bjöd på mycket skratt och god mat.

men nu är det ett nytt år som står för dörren med en massa nya minnen med båda gamla och nya vänner samt spännande händelser och tid för mig och gud och skratt i massor.
jag kan knappt vänta på att se vad år 2009 har att erbjuda för något i mitt liv. men jag tror att detta nog komemr bli ett otroligt bra år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar