2009-01-12

måndgasbowling och frustation

första dan på vårterminen idag, var typ bara upprop och allmän information så de va inte så jobbigt ändå. kom i samma klass som en i bönegruppen, riktigt roligt eftersom vi inte gått tillsammans udner de två år som gått så det kan nog bli bra tror jag. vi bor även ganska nära varandra så vi kan ta sällskap till skolan oxå så de e kul.

efter skolan var det dags att dra hem och städa lite eftersom jag ska ha böngrupp hos mig om en stund, men medans jag städar väljer min underbara telefon att stänga av sig och inte villa starta igen, vilekt medför en arg angelica eftersom ajg vänta på att nån skulle höra av sig. så frustationen blir större efter att provat starta den tio gånger utan resultat. som tur vad kom en underbar vän till undsättning så jag får låna hennes gamla mobil, men alla nummer är kvar i min mobil så de e svårt att få tag i sina vänner när man behöver det. men fick iaf tag i den personen som skulle höra av sig till mig.

sen blev det bowling en liten stund, jag förlora så klart som jag brukar göra. men det var trevligt ändå, och enligt mig vann jag ända :D

ne nu ska jag fixa lite innan tjejerna kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar