2009-01-05

tentaplugg, snö och kyla

denna veckan känns som att vara den tråkiga veckan att plugga på som finns. har en tenta som ska skrivas och jag har svårt att fylla ut de sidor som krävs men det börjar ändå kännas bra nu efter att pluggat så gott som hela dan idag. sen har jag oxå en redovisning på torsdag vilket gör att jag var tvungen att säga nej till ett erbjudande att fälja med mina vänenr upp till fjällen, vilket skulle varit otroligt roligt. åven om jag inte åker skidor (än om vi ska tro mina vänner) så tycker jag om fjällen och det skulle varit trevligt att bara få umgås med vännerna. Men på grund av redovisningen belv jag som sagt lavr här i eskisltuna, annars hade jag nog följt med upp och skrivit på tentan där medan de andra var ute å åkte skidor.

vilket även hade gjort att jag inte hade behövt sitta i min lägenhet och plugga, vilket inte skulle vara helt fel eftersom den ä'r sjuuuukt kall just nu, temperaturen ligger just nu som högst på 17 grader vilket gör att man måste klä på sig ordentligt med kläder även om man bara ska vara inne. har försökt fått tag i min bovärd för att se till att de kollar upp vad det kan bero på att det är så kallt, men har inte fått tag i dem, får försöka nån annan dag. men det är tur att man har vänenr kvar här i stan som man kan umgås med och slipper på så viss att va hemma hela dagarna och frysa, är men lite fler som sitter i soffan så blir det genast lite varmare vilket är skönt.

ute är det oxå otroligt kallt, men det gör mig inte så mycket för det är fantastiskt väder ändå, det ligger ungefär 10 dm snö på marken och snön knistrar verkligen där dne ligger, så det är en ordentlig vinter iaf, det kan man inte klaga på. och det är tur att det finns snö här nerer oxå annars hade det nog varit ännu tråkigare att vara kvar här istälelt för att va i fjällen.

nu ska jag snart gå till min underbara granne och vän och umgås med vänner och spela lite spel, ska verkligen bli trevligt tror jag och varmt iaf eftersom hon inte alls har så kallt som jag har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar