2009-01-22

200090122

skolan är på gång på riktigt och det känns att det kommer bli en hård termin med mycket plugg men det känns ändå bra. varje gång man läser nåt så känner man att man lär sig nåt nytt och får mer insikt i hur viktig ens roll som blivande lärare är.

utanför skolan händer oxå mycket i mitt liv just nu och de känns bra. har massa underbara vänner att umgås med och inte så mycket mer att önska just nu för tillfället :D. förrutom en varmare lägenhet då förstårs. har ringt min hyresvärd men de ha inte varit här än så jag tror nog att det kommer bli varmare ute vilket gör att min lägenhet blir varmare innan de tar sig hit för att kolla va som gör att de e så kallt, som tur va har det iaf blivit lite varmara men det är ändå kallt, men de e tur att man har vänner att umgås med så man får de lite varmare och ibland får man va i en lägenhet som e klart varmare. jag säger bara tack och lov för duntäcke oxå, då fryser man iaf inte på natten när man ska sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar