2007-07-01

på läger på läger

har just kommit hem från ett barnläger som började i onsdags. var ledare där för sex barn tillsammans med en till. det var mycket skratt och de hände många roliga saker, vilket det brukar göra när en viss jörgen lithell är huvudledaren typ och har hand om samlingarna. det roliga är hans skratt, men ävend det faktum att han inte kan sina egna sånger ibland.
det råkiga var att jag kom hem med en rejäl förkylning som sitter i näsan,halsen och huvudet samdigigt som jag är så trött så att jag skulle kunna sova ståendes. men ska snart sova bara jag fått mat i mig nån gågn så ska jag med glädje hoppa i säng. blev även med ett extra jobb som toalettstäderska, inte superkul kanske men men, man får ju göra det roligt och det kan man lugnt säga att vi gjorde, riktigt kul hade vi för det mesta när vi städa, kan ju beror på den stora sömnbristen man led av men det blev iallafall roligare att städa toaletter typ 20 gånger per dag (överdrivet men ndet var en del gånger per dag iallafall)

imorn är en ny arbetsvecka, tur att man inte börjar förrän halv tre iallafaal då kan man sova länge imorn bitti.

1 kommentar:

  1. japp trevligt e det minsann! =)Vad bra! Då kanske jag ska satsa på att läsa den nån gång =P

    SvaraRadera