2007-07-22

fullspäckad helg





hänt mycket den här helgen.


i lördags var mina föräldrar så snälla att de skjutsa mig ända ner till eksjö för att jag skulle kunna gå på min kompis vigsel. sen fick jag även följa med hem till viktor för att hänga lite med ett litet gäng från bibelskolan, mycket trevligt. ibland tror jag att jag har världens snällaste föräldrar, det är ju endå en bit mellan örebro och eksjö, men pappa fick ju en liten utflykt med olika sevärdigheter så han var väl nöjd ändå.




idag har jag gjort klart de sista tentorna och varit lite lektant till syskonbarnen, vi har rullat nerför backen, cyklat och badat i poolen, eller de badade jag titta på, var lite för kallt. sen har jag även haft en liten tjej hoppandes på magen och hon har varit mina vikter som jag har lyft med benen.




sen tog jag, mina systrar, blivande svåger och nalle en tur i skogen för att plocka kantareller, med et var ingen hit, vi hitta lite men jag hitta ingen enda. och efter ett tag tröttna hunden och i protest la han sig ner och sen låg han där, men efter en stund gick han med på att resa på sig och gå hem. till kvällsmat blev det kycklingrulle för min del och pizza för de andras, en trevlig och perfekt helg helt enktelt.




nu ska titta på beck sen ska ja sova imorron börjar en ny arbetsvecka med halvmycket att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar