2007-07-17

en lång eftermiddag på jobbet

sitter på jobbet och har i princip inget att göra. det kommer knappt några fraktsedlar och kommer den nåt är det endast en fraktsedel och med tanke på att vi är tre som sysslra med samma sak är det många stunder där man inte har nåt att göra, speciellt de senaste veckorna. men det blir väl mer snart igen.

innan jobbet idag passa jag på att baka lite blåbärsrutor för att göra av med lite av alla de blåbär vi har fått av mormor, de blev riktigt lyckade. sen blev det dags att laga mat till familjen, idag blev det krovgryta med makarioner, helt okej va den.

å ikväll blir det en hemma kväll med en eventuell promenad med nalle,hunden som vi ska passa medans hans familj är på semester, supersöt och snäll, ligger mest ute och slappar inte mycket för att springa och leka, vilket passar mig bra, bara jag får röra på mig då och då.

nej, nu ska jag gå å se om det kommit några fraktsedlar så jag får nåt att göra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar