2007-07-11

onsdag


har haft en halvslapp dag idag. vakna lagom sent och slappa lite framför tv:n för att dra på mina kompliteringar på mina examinationer lite till. fick efter ett tag sällskap av min "lilla" katt, som man kan kalla en liten glidare ligger mest och sover hela dagarna, hon är även lite bitsk av sig. man får inte klappa på magen då bits hon. men jag tror att hon mår dålig av att bära runt på den hela dagarna och ändå får hon knappt någon mat.


sen bar det av till jobbet där vi åter var tre och det var nog det lugnaste dan under hela sommarn vi var klara redan halv sex men hade arbetstid till halv sju, så jag fikc lära mig lita nya saker så jag har att göra när det är lite fraktsedlar.


sitter nu med min syster framför tv: igen medans föräldrarna är på en konsert nån stans.

imorn ska det komma en hund och slagga hos oss på prov, för att se om det går bra efter som hans familj ska på semester och inte kan ta med honom efter som han inte vill vara inne för det är för varmt, men det sak nog gå bra, hoppas jag som är hundgalen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar