2011-12-10

28+1

Så har vi gått in i vecka 29 redan, tänk så fort det går. Det är lite intressant att se hur olika stor magen ser ut beroende på vilka kläder man har. Förra bilden som blev upplagd här ser magen mycket större ut än dagens bild men magen växer som den ska. Gizmo har börjat sparka på osköna ställen ibland och det går inte riktigt att sitta vid matbordet längre för man måste verkligen sitta rak i ryggen för att det inte ska vara obekvämt för magen eller man ska få en spark i protest.

Har börjat med att ta järntillskott nu och känner mig redan lite piggare tycker jag, är inte lika trött på kvällarna och på jobbet vilket känns skönt. Förrut kunde jag sova till tio på lördagarna och hade gärna sovit ännu längre men mitt samvete lät mig inte göra det. Men idag var jag uppe vid nio utan större problem.

Ska även gå ner i tid på jobbet från och med måndag. Det innebär att jag ska gå in på en annan tjäsnt där det är lättare att gå ner i tid. Den tjänsten jag har nu går jag mycket tid istället för andra som bara jobbar 30 h så det har varit svårt att få till nån tid där man kan dra av timmar så därför blir det att gå in på en annan tjänst. Var väl itne riktigt det som jag hade tänkt men efter en dag med mycket nära till de flesta känslorna så känner jag att det nog kommer bli bra ändå.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar