2011-11-23

100 dagar...

...Det är vad som är kvar till Beräknad födelse idag. Tänk så fort det går. Har snart även bara 9 veckor kvar att jobba innan jag går på ledighet, känns som det kommer gå så otroligt fort tills det är dags och sen helt plötsligt är det dags att börja jobba igen :)

Idag hade vi 40-års fest för barnen på jobbet. Förskolan fyller 40 i år så vi firade med maskerad och disco samt drop-in fika för föräldrarna på eftermiddagen. Hade inte lagt ner så mycket tanke på vad jag skulle klä ut mig till men när jag kom till jobbet blev det att stoppa in lite piprensare i håret och fläta lite flätor och helt plötsligt var man Pippi Långstrump. Hårfärgen och fräknarna hade jag ju redan rätt naturligt. Men barnen gick inte riktigt med på att jag var Pippi eftersom jag inte hade rätt kläder på mig men körde på att jag var pippi iaf även om inte barnen var överens med mig.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar