2011-11-12

24+1

Redan inne i vecka 25 hur fort går inte tiden egentligen bara  16 veckor kvar nu och ca 11 veckor kvar att jobba som jag känner just nu får väl se om jag orkar så länge. Men just nu går det rätt bra kan vara lite trött och slut i ryggen men det går ändå rätt bra tycker jag att jobba. Men det är dags för en magbild nu igen tycker jag och min man lyckas verkligen att få mig se stor ut den här gången men det kanske är så jag ser ut egentligen vet inte tycker inte jag är riktigt så stor som bilden visar men iaf. Idag har vi även varit en sväng till babyproffsen för att beställa barnvagn. Det blev en brio happy med separat liggkorg. Liggdelen blir i en turkos färg och sittdelen bli svart. Sen blir det luftdäck eftersom de såg snyggare ut än de andra så blir att pumpa och hoppas på att slippa punka. Vi kör även på teleskopshandtag med silvermetalic. Just silverfärgen var det elias fick igenom kan man säga för jag ville hellre ha svart men jag gav vika för mannens önskan med tanke på att jag typ bestämt allt annat :). Men det kommer nog bli bra ändå till slut.

magen 24+1



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar