2011-10-25

sjukstuga igen

Nu var det återigen dags för att vara hemma sjuk igen. I söndags kväll när jag skulle gå och lägga mig så fick jag en så öerhörd smärta i sidan av ryggen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, det gjorde ont att sitta, ligga och gå. Elias hade inte kommit hem än från sutgan heller så mådde verkligen inte alls bra och ville bara ha min man hemma. När han kom hem så ringde jag sjukvårdsrådgivningen som trodde det kunde vara urinvägsinfetkion. Så vi bestämde oss för att åka in för säkerhetsskull för det gjorde så fruktansvärt ont. Väl på sjukhuset fick vi komma in och göra lite tester, urinprovet visade dock inte på urinvägsinfektion men de skulle göra en odling. Så doktorn sa att det onda i ryggen bara var en komplikation på graviditeten och att det bara var att åka hem och ta en värktablett. Blev så arg och besviken på att det kändes som att man inte blev tagen på allvar för sin smärta för hade så ont. Tyckte ryggont på grund av graviditet skulle sitta mer bak på ryggen och inte i sidan bara men men var bara att åka hem. Dock var elias tvungen att stanna bilen när vi precis kommit tillbaks till ärla igen då illamåendet kom över mig. Blev visst magsjuk istället vilket jag inte varit sen mellanstadiet och verkligen jag tycker om att vara. Så att ta värktablett hjälpe inte direkt eftersom den kom upp igen så låg och hade skitont i ryggen hela kvällen så kunde inte sova under hela natten eftersom jag hade ont i ryggen. Har fortfarande fruktansvärt ont i ryggen från och till men illamåendet verkar ha gått över. åt smörgåsar igår som jag fick behålla och är nu vrålhunrig istället och ska testa att äta lite mat istället och se om jag får behålla den.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar