2011-10-21

Gräsänka

Elias åkte ner till stugan igår kväll och kommer hem igen på söndagkväll. Jag valde att stanna hemma för det lockade inte så mycket att behöva gå ut och gå på toaletten mitt i natten när temperaturen ligger runt noll eller till och med under och jag vet att jag kommer behöva gå på toa på natten så jag valde att stanna hemma istället. Kommer vara lite svårt att vara hemma utan honom när man valt det lite själv. Men jag tänkte lyxa till det lite här hemma, ikväll blir det mys i soffan framför tv:n så länge jag orkar, får se om jag somnar en stund i soffan och imorn tänkte jag passa på att gå på stan och kolla i affärer och så får vi se om jag hittar nåt som får följa med hem. Är lite sugen på att pyssla om hemma men inte mycket man kan göra direkt. Är också sugen på att pyssla så vi får se vad som händer imorn. Finns väl en risk att nåt kommer med hem till den lilla som jäser i magen är mest sugen på att handla åt den nu. Tänkte jag skulle göra en lista med saker som kan vara bra att ha hemma när det väl är dags för den lilla att komma ut :D

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar