2011-10-13

sparkar

Tror bestämt att jag börjat känna av lite riktiga sparkar nu från gizmo. Har börjat känna av lite tror jag när jag kör bilen så trycker det lite på nedredelen av magen. Idag på jobbet vid lunch var det knuffar från undersidan som gällde nästan hela tiden var svårt att äta och samtidigt ha koll på barnen runt bordet när den lille stjäl all uppmärksamhet inifrån magen och värre kommer det väl bli. Börjar känna mig mer och mer osmidig nu de senaste veckorna det börjar redan nu vara jobbigt att ta på sig överdragsbyxorna på jobbet. Har även börjat känna av lite smärta i höften så ibland blir det jobbigt att gå runt på gården. Men ska orka jobba året ut iaf har jag som motto och gärna lite längre. Är nog lite ovan nu kanske och hinner kanske vänja mig ju mer tiden går (eller bli mer osmidig). Har börjar få en riktig gravidmage nu också nu börjar det verkligen synas att jag är gravid och det är så roligt att det börjar synas.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar