2009-08-31

skolstart

Imorgon börjar jag sista året på lärarprogrammet och denna termin är det matte och svenska som står på schemat. Så idag har jag vart på stan och lånat lite böcker och hämtat ut min almenacka och skrivit in lite scheman och andra viktiga saker som ligger framför.

Så nu är jag rätt redo för skolstarten imorn, det är matten som börjar imorn och då kommer vi bli indelade i grupper vilket kommer göra det lättare att få struktur över vilka dagar och tider man går. Svenskan är det bara en grupp i så den har fått blivit inskriven i almenackan redan och den kommer mest va på onsdagar och typ fyra måndagar så det känns helt okej. Det sköna är att jag kommer inte gå i skolan en enda fredag, det e riktigt skönt med lite längre helg och lite tid för att läsa.

Men som sagt skolan börjar inte förrän imorn. Idag fyller E:s bror G så snart ska dra mig till stationen sen blir det en tur till stockholm för att fira honom sen hem igen för en, förhoppningsvis, god natts sömn innnan skolstart.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar