2009-08-17

Födelsefirande

I helgen var det födelsekalas för E, han fyller 25 idag så han firades igår. Jag tror han blev rätt nöjd med dagen. Han fick en hel del presenter som han blev rätt glad över och nöjd med. Men jag även jag belv nöjd med mina paket. Jag hade byggt upp en stor förväntan hos honom genom att säga att han kommer tycka mycket om mitt paket och att jag e så nöjd med det. Så bara för att retas köpte jag en löksaksferrari till honom han visa god min men tyckte ändå att det var en rolig present även om det inte riktigt nådde upp till det jag byggt upp för honom. Men jag var nöjd och glad över mitt fina paket men mest för jag visste att den egentliga presenten fanns kvar i källaren.

Så fram på kvällen "hitta" jag ett till paket. Det bestod av en ask som det stod: "här får du en grej du inte hade väntat dig" på och i den låg en svart t-shirt som E blev glad över men jag påpeka att det fanns mer i asken så han titta igen och däri låg biljetter till kvarteret skatan på teatern. E belv riktigt glad över den present och den passade bättre med de förväntningar som jag byggt upp inför dagen. Jag hörde honom till och med säga att det var den bästa presenten :D

Nu har jag en vecka kvar tills jag flyttar tillbaka till Eskilstuna för att börja mitt sista året på lärarutbildningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar