2013-01-27

tränignscykel

I tisdags var vi in till team sportia för att inhandla en motionscykel till mig. Nu ska det kommas igågn och träna är tanken. Eftersom jag fortfarande har ont i foten så vill jag inte gå på gympan direkt och kan inte gå allt för långa promenader så det fick bli en cykel får då belastar jag inte foten på samma sätt. Än så länge har det inte blivit så mycket träning eftersom j ag börjat känna av en förkylning som är på gång. Men i onsdags blev det iaf först 16 minuter intervall tränign på dan när ingrid sov och sen en kvart till på kvällen. Men så ont i rumpan jag fick. Men hoppas på att försöak få till det snart igen för jag behöver gå ner en hetl del i vikt. Enligt bmi behöver jag gå 26 kg för att vara normalviktig och det är ju typ det jag ändå tänkt gå ner. Sen ska jag fundera på hur jag ska äta men det lutar nog lite mot viktväktarna men vi får se.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar