2011-07-23

umgånge med underbara vänner

Igår fira vi in semestern med att åka till våra underbara vänner A och M för lite grillning och bad i deras badtunna. Så skönt och trevligt att bada badtunna :). Ett bra inköp måste jag säga att de gjort, det är riktigt trevligt att bada badtunna medans solen går ner för dagen. Och så var det så klart redigt god mat också. Efter badet blev det att flytta upp till soffan för ett avsnitt av pistvakt innan vi drog hem igen för hinna innan åskan började. Kände i för att cykla i åskväder. Självklart tog jag med mig lite av det som blev bakat i torsdags och vinbärskakan blev helt klart godkänd. Tycker det är så roligt att baka och sen få bjuda våra vänner på det så det blir säkert fler gånger. Vi får väl bjuda tillbaka nån gång också för alla gånger som vi fått vara hos er och äta gott. Jag lovar ett nån gång bjuda på mat och vit chokladmousse till efterrätt A :)

Nej nu blir det att städa och fixa det sista innan avfärd imorn. Är ju rätt skönt att få komma hem till ett städat hem även om jag inte har den minsta lusten att städa just nu. Men får leva på att det blir fint när det är klart :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar