2011-07-28

Hemma

Så har vi då kommit hem igen i några dagar innan vi drar vidare söderut. Men så underbart skönt vi har haft, bara varit och gjort saker som vi kännt för. Det gäller ju att passa på man vet ju aldrig när den chansen kommer igen :).
Vi har kollat på en del mer eller mindre roliga saker. Gjort spontan stop ibland för att kolla in nån sevärdighet men mest har vi bara åkt, ätit sovit känns det som men vi tycker ändå att det varit en underbar semester. Jag inhandlade även en ljudbok att lyssna på på semestern och det blev hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvan och den har vi haft väldigt roligt åt ibland på våran resa i bilen.

Som sagt vi har gjort lite saker förrutom att åka bil och sovit. Vi han med en omgång minigolf där Elias hade rejäl tur och fick i genomsnitt 2 poäng på de tolv banorna som var förrutom en etta och en trea men iaf. Jag fick iofs max 4 på några banor så det kändes som väldigt lätta banor men vi hade roligt. Eller jag rätt så roligt, jag är nog en riktigt tävlingsmänniska ibland på spel så jag vart lite sur varje gång han slog en tvåa men det var roligt ändå :). Kommer nog upp lite bilder senare från vår resa men inte just nu. För nu ska vi åka en tur till stan tror jag, umgås mede vänner och med varandra lite till. Jag vill inte bara sitta hemma när vi har semester och är hemma så tidigt :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar