2009-12-04

20091204




Tiden går fort, är redan inne i december. Men det är skönt för nu känner man att det börjar lugna ner sig i skolan. De senaste veckorna har varit fullspäckade som sagt mn i går lämnade vi in mattearbetet så det är bara redovsiningen kvar nästa vekca sen kan man fokusera helt på att få svenskan klar. Har fått två resultat ocå och båda har varit positiva så det känns skönt för då behöver man inte tänka mer på det utan kan bara lämna det och fokusera på annat istället som svenskan. Men vi har kommit rätt långt med den trots att det blev en extra uppgift i onsdags, det var nog inte en enda i klassen som var glad på läraren då, emn det var bara att sätta tänderna i det och börja jobba. Jag hade sån tur att vi i matten blev klara så tidigt så jag kunde göra min del igår eftermiddag oc sen har vi sagt att vi gör det på måndag plus det vi egentligen hade tänkt göra på onsdag så att alla kan fokusera på matten iistället nu. Så egentligen behöver jag inte plugga idag men jag känner åndå att det nog kommer läsas lite så man kan ligga lite i fas.

Eftersom jag var så effektiv igår han jag med att dra till johannna och umgås med henne, fick god mat underbara och roliga samt underliga samtal. Vet inte riktigt hur vi kommer in på en del saker ibland men roligt har vi iaf å det är väl det viktigaste. Sen hjälpte jag henne att sätta ihop en hylla. det tog sin lilla tid men vi hade roligt samtidigt så det var väl tur. Tack för en underbar kväll johanna :D


en av alla undebara vänner i mitt liv (från hennes kalas 2008)

Nu ska jag som sagt småplugga lite, skönt att inte behöva ha den pressen på sig för första gången på länge, medans jag väntar på att Elias ska sluta jobbet så vi får umgås igen. Veckorna har börjat bli så långa nu för tiden :D. Får se vad vi kan hitta på, imorn e det tänkt att prova lite olika dekorationer till efterrätten får se vilken som får mest röster :P. På söndag tar vi en snabb visit till örebro och går på julfesten i nybble får se om vi hinner med att se min familj nåt oxå, man kan ju alltid hoppas.
love is in the air :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar