2009-11-26

torsdag

Och vilken torsdag oxå. Gick upp vid sju för att lägga i första tvätten. Sen blev det frukost och diskning och på det blev det dags att göra lussekatter. Sen lagom tills de var klara var det dags att fixa mat. Efter maten blev det plugg på hög nivå, läste ändå tills sju och då vart det städning och så fick julpyntet komma upp och till åtta satt jag äntligen i soffan och kunde ta det lugnt. Nu är det riktigt mysigt här hemma med allt pynt och jag myser riktigt ordenligt.

Imorn är det grupparbete som gäller till obestämd stil antagligen tills vi inte orkar mer just då. Sen ska det handlas julklappar till syskonbarn samt present till Elias vän som har kalas på lördag. Sen på söndag är det söndagsskola och första advent. Som tur e har ärla eftermiddagsgudstjänst så jag får gå på adventsgudstjänst. Sjunga julsånger e ju så mysigt, lite fika oxå kanske. Och så ska det pluggas lite under helgen oxå, har skickat iväg Elias på enduro på lördag så vet jag att han har roar sig iaf medans jag pluggar, får lite dåligt samvete när jag pluggar på helgerna, vill ju egentligan bara vara då men just nu finns det inte riktigt tid för det känns det som.

Nu ska jag njuta av den lugna stunden innan de e dags att krypa till sängs och ladda till morgondagen.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar