2009-11-12

halvvägs

Ja nu flyter det på ordentligt med hjärtarna har nu gjort 61 av 120 så det börjar närma sig slutet och då återstår bara frågan på hur själva namnet skall fästas fast på dem just nu lutar det mot en liten klädnypa som man fäster fast kortet på hjärtat med men vi får se hur det blir när det är dags för den dagen. Men som sagt det är roligt att göra dem just nu och det blir ofta flera stycken varje dag så som det känns nu är det säkert snart klara synd bara att det är så långt kvar tills de skall användas men det går nog att hålla ut kan vara skönt att veta att man har lite saker klara i god tid så man inte behöver göra allt i slutet :D längtar mycket måste jag säga tror det kommer bli en underbar dag när den väl är här.

Tentan idag gick rätt så bra men det känns ändå som att det kan gå hur som helst eftersom man inte riktigt vet hur läraren tänker när hon rättar. Men det är bara att hålla tummarna i fyra veckor och hoppas på det bästa jag kan inte göra mer just nu iaf. Just nu väntar jag bara på att det ska bli fredag eftermiddag så jag får umgås med Elias igen och åka till familjen, tyvärr blir det inget kalas eftersom den ena sonen i familjen blivit sjuk så det blir väl att vi hänger i Ärla på kvällen. Elias dator strualr så han ska väl fixa med den på kvällen och så får jag roa mig på bästa sätt.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar