2009-03-19

VFU

nu ahr snart första veckan på praktiken gått och det känns rätt bra är än så länge nogorlunda frisk och e inte så farligt trött ändå, det är mest på kvällarna som man känner av tröttheten.
är på en ny avdelning på förskolan där det e barn mellan 1 och 5 år men de här barnen är rätt lugna ändå och då framförallt de stora barnen, de är otroligt mysiga oxå å gillar att kramas, framförallt en av killarna som är fem år.

Har verkligen upptäckt hur mycket jag utvecklas under min tid som student på högskolan. har redan kommit in i gruppen och känner mig bekväm med personalen. min första praktik vecka tog det mycket längre tid. visserligen har jag vart på samma förskola hela tiden men har bytt avdelning lite då och då. så jag ahr ändå ganska bra koll på personalen men det var ändå inte så värst stor koll på dem så jag är ändå lite förvånad av att jag kommit in i gemenskapen så snabbt. Lilla jag börjar bli stor helt enkelt och det känns inte helt fel måste jag säga, blygheten börjar försvinna helt enkelt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar