2009-03-04

lycka

just nu känns allt bra. har en underbar pojkvän som betyder mycket för mig. längtar alltid till helgen då för att då kunna umgås med honom, samt få komma bort från lägenheten och stan tillk ärla för att umgås med E och hans familj.

Fick även resultat på min tenta som jag kompleterat och den blev godkänd så just nu har jag alla poäng jag kan ha så det känns bra. men det börjar närma sig tentan med stort T i denna kurs, enm salstenta däre man ska förklara en massa ord. jag känner att jag har lite koll på orden men inte så mycket som jag skulle önska så här veckan innan tentan sak skrivas. men som tur va har jag en fantastisk vän i M som man kan plugga med, går mycket bättre att plugga tillsammans med nån än för sig själv. så det ska nog förhoppningvis gå vägen denna gång, annars får man ju alltid en chans till som tur är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar