2009-03-12

Dan före

imorn är det dags för att skriva salstentan. känner att jag har rätt bra koll på alla nyckelbegrepp så det känns rätt bra infölr imorn.

idag har jag då pluggat lite på orden på förmiddan sen lagade jag lite mat. efter maten passa jag på att ta med ipoden på en liten promenad, så det blev lovsång i öronen och en skön promenad och sen hem för att baka lite blåbärsmuffins att ha med och käka på imorn. lite senare ikväll blir det även ett skönt och avslappnande bad, ansiktsmask och hårinpackning. tänker rå om mig lite nu så här dan innan för att vara riktigt laddad när det e dags att skriva imorn. tror att kommer gå bättre om man känner sig lite ompysslad. har även tänkt att ha kjol på mig imorn för att känna mig lite finare och få lite motivation till tentan. hoppas att det funkar :D efter tentan blir det till att umgås me pojkvännen under typ hela helgen

Nästa vecka börjar en fem veckorspraktik men en vecka påsklov emellan, ska va på en ny avdelning men tror nog att det kommer bli bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar