2009-03-29

söndagkväll

och så var den här helgen oxå slut tyvärr. helgerna går alldeles för fort man hinner ju knappt med dem. har börjat märka av det mer och mer nu när jag skaffat pojkvän som jobbar i en annan stad i veckorna vilket gör att det bara är helgerna man kan umgås på. jag har verkligen fått mer respekt för de som har distansförhållande. jag får iaf se E så gott som varje helg men det kan jag tycka e tillräckligtr jobbigt ibland, framförallt nu när jag har praktik och han är ledig på fredagarna.

det blir liksom inte heller så mycket tid över till att umgås med mina vänner nu för tiden, det är på veckorna men nu när jag har praktik hela veckorna så går kvällar oxå bort för man e så trött när man kommer hem. så för det mesta blir det att man hönger i ärla med pojkvännen och hans familj, men ibland drar vi till stan för att umgås med vänenr oxå så klart men det blir ju för det mesta då att vi e två och inte en längre....men det är väl så det är, kanske blir det lite bättre sen, det får framtiden visa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar