2007-10-22

kan det bli bättre????

JA, det kan det just nu iallafall.
detta är verkligen inte min tur jsut nu. i lördags slutade min dator att fungera så nu har jag ingen dator och allt som var fanns på datorn är borta, många fina bilder bland annat. men så går det nrä man inte har sparat ner dom på cd-rom då strualr datorn. den väljer den bästa tidpunkten oxå, just nu är det mycket runt skolan som händer och all viktigt infromation kommer ut på hemsidan, men samtidigt är vi knappt i skolan. men jag får ändå ta mig dit för att kunna hålla kontakt med omvärlden.
som tur vad ska jag ju hem i helgen så då får vi se om pappa eller bosse kanske kan fixa datorn åt mig. hoppas, hoppas.

men jag har iallafall äntligen fixat min cykel så att jag nu kan cykla på den igen efter en månad eller så, bättre sent än aldrig som det heter. var tvungen att fixa den eftersom det är bönegrupp ikvälll och den som vi ska till bor på andra sidan stan typ så då kan det vara bra att ha en cykel. så det var det som bidrgo till att jag tog tag i det här annars hade jag fortfarande varit utan en cykel som mna kan cykla på. sen kan det hända att sadeln sitter för högt upp men det får jag väl fixa när jag kommer hem=).

nu är det snart dags att åka hem och stänga in mig från omvärlden en stund, hur ska jag klara denna vecka, jag undrar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar