2007-11-07

nya famlijemedlemar



det blev lite försenat med min smabos inflytt, och sen råkade det bli två katter istället som hämtades i söndags den spräckliga är smulan som jag skulle haft från början och den andra, orange, är hennes bror zigge. de är fortfarande rätt så rädda men det börjar gå mycket bättre nu, de ligger inte under badkaret hela dagarna och jag har hört båda spinna. inatt vaknade jag till och då låg killen som är räddas i sängen hos mig, så det var roligt. snart får jag nog även sällskap i soffan och så blir det förhoppningsviss trångt i sängen =). idag fick de lite räkor att smaska på, det var populärt.


iskolan håller vi precis på att slutföra det första temat som ska redovisas nästa fredag, då vi även blir filmade. vi börjar bli rätt trötta på detta temaarbete så det är skönt att det snart är klart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar