2007-10-16

bönegrupp och sambo

igår var jag på min bönegrupp, som för en gång skull består av bara tjejer, skönt med tanke på att man annars bara varit killar nästan i min tidigare böngrupp.
vi diskuterar ofta mycket om en massa olika saker, igår började vi prata om att regeringen vill lägga ner all religionsundervisning i skolan. det är ågonting vi anser är fel så nu ska vi göra en namninsamling. vi har väldigt roligt och har även som ni ser mycker intressanta samtalsämnen

vill även berätta att jag ska bli sambo. fick ett telefonsamtal idag så från och med den 27 oktober kommer jag bo ihop med en riktigt söt och gosig rumskamrat. men jag kan lugna alla oroliga med att den har fyra små tassar och heter just nu skrållan men ska sen heta smulan eftersom det redan finns en skrållan hemma hos föräldrarna. bild kommer snenare.

fick ett sms i söndags som lyfte upp lite, även om det var ett väldigt elakt sms så var det precis vad jag behövde, så tack du som skickade om du läser detta. och jag får väl helt enkelt bjuda på det uttrycket eftersom det är någonting jag kommer få leva med en lång tid framöver. så går det när man är för trött.

nu ska jag leta efter information om försurade sjöar till temat vi arbetar med just nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar