2012-12-13

Lucia

Idag firade Ingrid och jag verkligen lucia. Vi började med att åka till ena jobbet klockan åtta för att se på deras Luciatåg och så hängde vi där en stund. Vid tio var det dags för fika i kyrkan i stan med andra mammalediga och barn. Ingrids kompis L var där och när vi skulle fota alla barnen försökte vi få att hon kunde ligga hos Ingrid. Men Ingrid var rätt trött så det gick inge vidare ;).
Sen efter lunch på stan var det dags att åka ut till andra jobbet till tre för att kolla på deras Luciatåg. De hade det utomhus och jag hade varit jätteduktig och klätt på Ingrid i overallen och iofs vagnen med den tunnare åkpåsen men en filt över. Hon var iaf inte kall kan jag säga till skillnad från mig. För jag hade helt glömt bort mig själv kom jag på precis när jag klev ur bilen på plats. Så jag frös väldigt snabbt i mina gympaskor och jeans för på överkroppen var jag iaf varm. Och det var ju inte direkt varmt idag heller. Nej men det är ju tur att jag iaf kom ihåg att klä på Ingrid ordentligt med kläder.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar