2012-12-14

Kudde

Ingrid sov hela fyra timmar idag så jag han med rätt mycket. Först lagade jag ihop lite mat till mig och Elias. Sen blev det att baka en sockerkaka till svågern som inte ville baka nåt själv. Tur för honom att hans bror gifte sig med en som gillar att baka och som är väldigt snäll. Men det blir hans julklapp ;). Men sen sydde jag denna kudde till Ingrid. Tanken är att vi ska ha den till vagnen och resesängen. Hon verka gilla den.
Nu sitter jag i soffan framför tv:n. Elias är på julbord med bst, de saknar nog honom. Ingrid har somnat, får om hon sover länge inatt eller inte. Hon har vaknat fyra några nätter nu och inte somnat om förrän en/en och en halv timme senare. Men imorse sov hon ända till sex och somna om rätt fort och sov till sju. Men igår sov hon inte så mycket på dagen vilket hon gjorde i förrgår då hon vakna fyra på natten. Så vi får väl se hur det går inatt.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar