2012-09-28

Ingrids dagens

Idag kör ingrid på truckerklädsel.
När jag var gravid gjorde jag ju en bstbody till Ingrid för att vi tyckte att hon sjhälvklart skulle ha en bstbody eftersom elias gillade sitt jobb så mycket och endast bytte för att han inte vilel vara borta från oss så långa dagar. den bodyn hade Ingrid på sig när vi var och hälsade på på bst vilket var väldigt populärt. Ingrids farmor tyckte ju dock att hon saknade de oranga byxorna vilket kanske inte jag gjorde men farmor hittade ett par byxor som hon köpte till Ingrid.

Idag är första gången hon har byxorna och då kom jag på att hon måste ju ha bodyn också, vilket hon så klart fick. Så idag är det en minitrucker vi har att göra med. Som dock inte är på sitt bästa humör. Just nu misstänker jag starkt tänder. hon dreglar som en tok, är tjurig. Sen verkar hon vara lite dålig i magen för idag har hon bajsat hela tre gånger, vanligtvis brukar hon bara göra det en gång.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar