2012-09-10

Hotellweekend

I helgen var vi på en liten tripp till Jönköping och bodde på ett underbart hotell. Älskade verkligen rummet och framförallt sängarna, så otroligt mysiga. Jag ville verkligen inte åka hem, kunde vara kvar några dagar till. Vi hade det supermysigt, gick i affärer åt gott. umgicks lite med några vänner till mig från bibelskolan.

Vi åkte redan på fredag förmiddag och gick på a6 och handlade lite innan vi får till hotellet. På kvällen köpte vi baguetter och gick till piren och åt upp dem. Det var kallt och baguetterna smakade alldeles för mycket curry, men den var en otrolig fin utsikt till mackorna iaf :). På lördagen blev det lite mys på rummet efter frukosten innan vi drog ner till stan och gick lite i affärer innan det var dags för lunch med två av mina vänner från bibelskolan. Var riktigt trevligt att träffas igen och snacka lite. Efter lunchen drog familjen till Kortebo för att gå kärleksallén och kolla på vattnet. Så kul att va tillbaka där med Elias. På söndagen drog vi oss kvar på rummet en stund innan vi checkade ut och drog hemåt istället.

Var så otroligt kul att bara vara med varandra och umgås i en så vacker miljö som Jönköping ändå är. Kände lite att jag saknade och bo där när vi var där. Jag gillar verkligen den staden.

Vi åkte på weekenden för att fira vår bröllopsdag som är imorgon tisdag och så firade vi även lite min födelsedag som är idag och Ingrid som blev 6 månader i lördags. Tänk vad tiden går fort :).

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar