2010-07-07

städning

Har börjat grovstäda lite så det inte blir så mycket när det väl är dags att flyttstäda nästa vecka.
Så började med köket idag, det var inte det lättaste måste jag säga, tar på krafterna att skrubba. Mina naglar har fått sig några smällar så just nu gör de lite ont.

Men det som var rätt komiskt med min städning idag var att jag upptäckte ett skåp bakom kryddhyllan. Tänkt att det ska ta tre och ett halvt år och så när man ska flytt städa upptäcker man att det finns ett litet skåp till i köket. Men det var inte så jätte trevligt, de två hyllorna som fanns var täckta med ett tjockt lager damm och fett men ändå var lite roligt att hitta det.

Imorgon får det bli en paus från städandet. Ska ta mig till stan för att köpa födelsedagspresenter till 21-åringen och 7-åringen som fyller i helgen. Sen ska jag se om jag kan övertala Elias att åka förbi eskilstuna och hämta med mig till lägenheten. Skulle behöva packa upp lite så jag kan ta med mig kartongerna igen och packa i det sista nästa vecka. Får se hur det går men han brukar inte vara så svårövertalad :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar