2010-07-04

planering

Idag har vi haft första planeringsmötet med vårt värdpar. De fick lite koll på läget och vad som var fixat och lite annat. Känns som vi har gjort ett bra val med värdpar de kommer klara det galant :)Men nu blir det en massa semester och så ses vi igen i augusti och planerar lite det sista, kolla upp vilka som kommer och så där.

Det är dock lite småsaker som vi måste fixa nu inom en snar framtid innan alla vi behöver ha tag i går på semester, men det ska nog gå bra tror jag. VI har ju ändå lite koll på läget det övergripande iaf, Vi vet vad vi behöver fixa och kolla upp så fort som möjligt och sen är nog det mesta klart skulle jag tro :).

Så nu blir det att ta det lite lugnt inne, är så varmt ute så det är skönare att vara inne tycker jag just nu och stackars Elias är ute och klipper nu. Jag måste säga att jag inte är det minsta avundsjuk på honom i den här värmen som är just nu.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar