2010-02-14

livets bergodalbana

Livet går verkligen upp och ner ibland leker livet och ibland känns ingeting bra.

Har just nu vänner i min omgivning som inte mår så bra vilket har påverkat mig lite oxå. Kan tycka att saker borde vända och att människor skulle kunna få känna glödje igen men livet är inte alltid som man vill och tycker vilket är synd. Men det är bara att be om hjälp och beskydd hos Gud och sen lämna till honom att läsa det på bästa sätt. Dock får man ibland inte bönersvar så fort som man önskar och inte alltid det svar man vill ha heller.

Som sagt påverkar min omgivning hur jag själv känenr mig ibland. vilket betyder att jag just nu går lite på sparlåga och inte orkar lägga ner mer energi än nödvändigt. Detta gör för tillfället att min lägenhet ser ut som ett bombnedslag men jag orkar verkligen inte ta tag i det. Har varit väldigt trött och smått oengagerad i mitt hem just nu det ända som iaf prioriteras nu är disk och plugget så klart. Och så blir det ju lite bröllopsplanering oxå men just nu händer inte så jättemycket på den fronten, väntar på lite saker som ska ske snart vilekt gör att det just nu inte finns så mycket att göra än att plugga då vill säga. Lever lite för helgerna nu oxå även om det blir mycket plugg under dem med men då får jag iaf umgås med älsklingen och kommer bort från hemmet. Har ärligt talat tröttnat lite på den här lägenheten oxå och längtar verkligen tills det är dags att flytta ur den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar