2010-02-25

krångel

Bilen har valt att krångla just denna vecka, vilket vi tycker var hetl fel vecka...Eller att krånglar ihuvudtaget är onödigt men just denna vecka var ju verkligen rätt tid. Det är egentligen tänkt att vi ska åka och titta på en lägenhet denna vecka men det bådar ju inte gott just nu måste jag säga. Eftersom bilen inte går som den ska så har vi inte vågat ringa och boka in tid med han som bro där just nu. Elias vill ju veta att bilen fungerar som den ska innan han bokar in en tid. Vilket är lite frustrerande tycker jag att bilen inte funkar nu då för jag vill ha en lägenhet att flytta till i sommar när jag sagt upp den jag har nu. Så just nu håller vi tummarna för att Elias verkligen får delarna idag och att det går bra att byta så att vi kanske kan få in en tid att kolla på lägenheten imorn.

Plus att vi ju ska åka hem till min familj i helgen och du behöver vi ju en bil så vi kommer till örebro. Längtar så efter att få träffa familjen igen speciellt mina små mysisar eller de är ju inte så små längre liven. Den nästyngsta fyllde ju sex år i månaden ujujuj va tiden går fort. Tur att Elias har kusiner som är under ett år plus lite kusinbarn som man kan få låna och busa med. Min favorit jsut nu är kusinen så söt kan inte sluta mysa med honom när jag väl får honom. Vilket är så populärt hos darling men jag tror nog att han innerst inne inte klagar jättemycket. Eller jag hoppas det iaf att han ändå e glad när han ser hur nöjd jag är när jag har en unge i famnen och jag hoppas få en tillsammans med honom i framtiden. och då borde han ju vara ännu nöjdare eller älskling?

Nej nu är det snart dags att gå till skolan och ha föreläsning hela dagen hoppas det blir en intressant dag.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar