2010-02-18

det börjar hända saker :D

Det har hänt mycket saker nu denna vecka. Klänningen blev som sagt bestämd i tisdags och idag har vi lagt in en intresseanmälan på en lägenhet som blir ledig första juli får se om vi får hur det går med den. Jag har även skickat intressebrev till olika förskolor i trakterna dit vi tänkt flytta så får vi se om det är någon som nappar på det och som har något jobb att erbjuda mig. Bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa.

Idag har jag vart lite små effektiv. Lägenheten fick en omgång med damsugaren vilket var mycket välbehövligg kan jag säga. Sen blev det lite matlådor och när jag ändå var i farten passa jag på att baka lite muffins. Dock blev första satsen misslyckat, blev brända. Så i ren besvikelse över mig själv gjorde jag en ny sats som blev bättre, var bara några muffins som belv lite brända denna gång. Passade även på att prova formen jag fick i julklapp av min syster. Det är en form innehållande fyra hjärtan så det blev fyra hjärtmuffins :D ska nog bjuda babe på dem.

Är nu inne i ett lyckorus som kanske märks. Kan ju bero på allt bra som händer just nu men som sagt det kan ju vända snart igen. Igår gjorde vi klart ett första utkast till vårat examensarbete oxå och det känns riktigt bra vi är nöjda med det och hålelr tummarna för att vår handledare oxå är det. Det får vi reda på på måndag när vi ska träffa henne. Men just nu lever jag i lycka. Det är ju helg imorn oxå igen då får man pussas och kramas på älsklingen, I like :D

Nu blir det lite os och mys i soffan.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar