2009-05-24

helgen

denna helgen har varit dubbelt så lång men ändå försvunnit alldeles för fort.

tors-fre gick helt och hållet till att plugga typ. men på kvällarna umgicks jag me e och hans familj. på fredan kom även hans storebror och svägerska och hunden de är fodervärdar åt. det är verkligen en hur mysig hund som helt, e jättelugn hund som typ aldrig skäller, han skällde EN gång under hela helgen och då var det för att han ville ha uppmärksamhet. annars låg han mest på golvet och tyckte synd om sig själv så fort ingen var i närheten av han. e och jag tog en promenad me honom i fredagskväll, det kändes verkligen så rätt att gå tillsammans med en hund och e, hoppas jag lyckas övertala e om det oxå, men det ska nog inte va så svårt ;P
lörda åkte vi på vigsel mellan några vänner, så fint och gå på vigslar. sen stack vi tillbax till ärla igen och e montera in nytt ljudsystem i bilen så nu ska det visst låta ännu bättre (jag märker ingen större skillnad men det är väl jag det)

i dag drog vi på en snabbvisit till örebro. först åkte vi till kyrkan på möte, träffa även mina vänner A & A där och deras bebis som jag inste sett nån gång, riktigt söt unge. de va även kul att e äntligen fick träffa dem för de verkligen goa vänner. sen stack vi hem till nilsson town där vi dog en promenad för att kolla på grannens lammungar, de var inte så små längre men riktigt söta ändå. nu har precis mina vänner och grannar A och J gått hem till sig efter att de varit här en stund och kolalt på tv.....jag plugga lite men det e de vana vid och de fick iaf umgås me mig ändå :p

måste verkligen plugga denna vecka, har två tentor som ska in och sjävlklart ringer jopbbet och tycker jag ska jobba.....lyckades dock få till att jag bara skulle jobba en dag denna vecka så nu gäller det att jag ligger i om dagarna och verkligen pluggar så jag blir klar med tentorna i tid annars blir det jobbigt. men ska bli skönt när denna vecka är över för då kan jag ta det lugnt och bara njuta av att vara ledig när jag e ledig
lite bilder från helgen
Junior slappar på balkongen :)
grannens tjur med peircing i näsan
stora grisen

lammiset

mer fårisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar