2009-05-07

--------

en sak till avklarad innan sommarlovet.

hade en muntligt tentamen idag och blev godkänd på den. känns väldigt skönt, men det känns ändå som att det inte riktigt är sant utan att det snart kommer komma ett mail som talar om att man är underkänd. men ingen annan verkar tro att det e så så det är väl bara att njuta av att en ännu en sak är avklarad. nu är det bara fyra uppgifter kvar att göra under de fyra veckorna som är kvar på denna termine....jag stressad? nej då har allt under kontroll (eller inte)

mne nu ska jag njuta av resten av denna underbara torsdag med godkänd tenta och som ett plus e E ledig imorn så han kom till stan redan ikväll så nu har jag nån att luta mig mot medans jag halv sover i soffan (så social är jag efter fyra dar ifrån varandra, men e man trött så är man :P)

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar