2009-05-18

fullt upp

det märks verkligen att det är de två sista veckorna i skolan nu, fullt upp hela tiden, man gör inget annat än pluggar känns det som och även om man skulle unna sig att göra nåt annat så har man ändå alla tentor som ska skrivas i bakhuvudet hela tiden och man gör inget annat än oroa sig för hur man ska hinna med allt. får samtidigt lite dåligt samvete för att man pluggar hela tiden och inte riktigt har tid fär pojkvännen när han e hemma. men han vet ju att jag måste plugga så det gör nog inte så mycket. jag tar ju bara helt enkelt med mig allt plugg till honom så vi iaf på samma ställe och så kan vi ju umgås när jag behöver en paus i pluggandet.

men denna helg som va blev det inte mycket pluggat men det blev inte så mycket tid tillsammans med E heller. i lördags va han på svensexa hela dan så jag passa på att åka och grilla med några vänner och efter det drog vi alla hem till M för att kolla på esc, vi hade riktigt roligt och kommentera allas kläder och låtar. bra låt som vann oxå, diggar den skarpt. sen på söndan var det jag som va på möhippa för J. hon blev riktigt överraskad, trodde inte det skulle bli nån..men hon det verkar som att hon var nöjd med dan ändå.

idag har jag pluggat. har kommit riktigt långt ändå för att inte hunnit så mycket i helgen. har nu bara diskussionen kvar, ska även läsa igenom det en gång till och ändra lite där det behövs. men tror nog att jag kan va färdig tills imorn em...sen en det bara att börja på nästa exa.....som sagt vad sista veckan i skolan och inte en ända stund av lugn och ro....städa får jag göra när skolan e klar....man lever som i ett bombnedslag när man skriver tenta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar