2009-04-15

---------

blev av med min cykel natten till idag. det var antagligen nån som tog den för när jag gick ut för att ta den till praktiken imorse så stog den inte kvar där jag lämnat den kvällen innan och fanns inte att se i närheten heller. så det var en arg jag som fick gå till praktiken imorse. jag behöver verkligen min cykel, speciellt efs jag fått chans till att jobba extra på dhl och det är en bra bit dit från mig så man orkar inte gå precis och bussarna går helt fel tider så man måste ta cykeln men nu har jag ju ingen så får väl köpa en ny eller nåt inom en snar framtid. men som sagt e redigt arg på att de avr tvugna att ta min cykeln, men får va glad att jag ändå fick ha den i två år utan större problem, blev av med sadeln en gång oxå, men det avr ju lätt att fixa ny (å billigare framförallt) men den har stod ute över natten många gånger utan att det varit punka på den nästa dag iaf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar