2008-12-19

praktik

hade min sista praktikdag idag, det ger verkligen dubbla känslor. det ska bli skönt att få lite ledigt och tid för att sova ut ordentligt men det är så oerhört tråkigt att behöva lämna barnen och personal. barnen är så otroligt mysiga och ger så mycket och jag kommer så bra överens med personal på min avdelning men även med de saom jobbar på de andra avdelningarna, det är nästan så man känner sig som en del av gemenskapen.

hade bakat hemlagad godis och lagt i påsar som personalen fick, de blev glada och jag fick en jättefin ljuslykta acv dem som nu står på min hylla, har inte tänt den än men den är riktigt snygg, blev glad jag oxå så klart. de är så snälla och säger så mycket snälla saker om mig så jag blev nästan rörd idag när de prata. så kommer verkligen sakna alla på avdelningen både barn och vuxna, men det ska bli skönt att få vila lite.

imorn bär det av till örebro för att fira jul med familjen, var ett tag som jag träffa dem nu så det ska va skönt att få va hemma liten stund, blir visserligen bara en och en halv vecka för sen är det dags att åka tillbax till e-tuna för att fira nyår med några vänner ska blir trevligt tror jag. men ikväll blri det att va hemmaå ta det lite lugnt framför tv:n

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar