2008-12-13

förkylning, känslor och snö

e grymt förkyld just nu hostar hela dagarna vilket inte e roligt. det blri lite jobbigt på praktiken då oxå, orkar inte riktigt liak mycket som man skulle gjort om man inte va så förkyld hela dagarna. har min sista vecka på praktikwn nästa vecka så denna rejäla förkylning kan inte komma mer olägligt, vill inte missa min sista vecka, vaer sjuk tre dagar denna vecka men tröttnade på att va hemma så gick tillbax fats jag inte va riktigt frisk. har helt enkelt inte tid att va sjuk just nu.

händer mycket på fritiden för mig oxå, många känslor som kommer upp då och då. så om man bortser från förkylnignen så kan jag väl direkt inte klaga. plus att det typ e snö ute som gör det hela ännu bättre. man frå verkligen julkänsla när det e snö och kalt ute och nu e det inte långt kvar heller :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar