2007-03-09

spring is in the air!!!

känner verkligen att det är vår i luften och alla tecken på vår sen. i min lägenhet är det nu hela 19 grader, alldelles pefekt liksom inte kallt inte för varmt. fåglarna kvittrar glatt utanför fönstret. dom som kan väder säger att det nu är vår eftersom medeltemperaturen har legat över noll i sju dygn, men det är en bit kvar ändå.

har tänkt kommit att tänka på en sak nu på mina promenader hem från skolan som jag nu tänker delge ge vare sig ni vill eller inte=)
just den här tiden i mellanstadiet av vinter opch vår är naturen lite grå och trist. snön som håller på att smälta bort, som förr var vit och fin ser nu smutsig ut och med att snön försvinner kommer allt skräp folk slänger runt sig i naturen fram. likaså allt hundbajs som hundarnas matte och husse inte plockar upp kommer fram på trottoarerna, vilket jag personligen tycker inte är så värst trevligt, tvi. gräset är oxå lite små grått och trist precis så här i början. men man får väl se framåt mot det som ska komma, blommor och knoppar på träden. jaha det var min lilla filosofi som jag tänkt ut för att inte tänka på den diskhög som växer eller allt pluggande som ligger framför en när man väl kommer hem.

skafat skype nu: ankiz86 heter jag där.
till sist: njut av livet, du vet alldrig när det tar slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar