2007-03-21

bakdag

var tvungen att göra slut på mina ägg, så idag bakade jag.
så nu är mitt kök fullt med muffins med toblerone (gott, men lite hårt i kanterna) och bromwnies med marsmallows (oxå god men kanske lite bränd). ska låta dem tina lite mer sen ska jag försöka lägga in dem i min frys om dem frå plats vill säga. men nu har jag iallafall lite att bjuda på om det av nån händelse skulle komma nån å hälsa på.

hade praktik eller vfu som det så fint heter förra veckan. var på en förskola, det var trevligt och inte så värst avskräckande än så länge vilket ju är ganska bra.
annars så är det tredje hemtentan som gäller nu i skolan, vilket är ungefär samma sak som panik och ångest eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om och vilka böcker som ska läsas men "det löser sig, det gör det alltid" som timbaktu skulle säga.

so long långkalsong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar