2007-03-01

bored

sitter här i min lägenhet och önskar att nån skulle ringa på med nåt gott att äta och lite sällskap, gärna nåt från evergreen kanske. kunde gärna komma med lite värme oxå, skulle inte skada.

annars är jag mycket stolt över mig själv. har gått minst en gång om dan denna vecka. i tisdags var vi i västerås på en föreläsning, där ligger skolan inte lika nära järnvägsstationen så det är en bit att gå, sen sprang vi till tåget när vi hade slutat så jag var helt slut när jag satte mig på tåget, men gick ändå hem från stan. var skönt att komma hem och bara sitta still en lång stund. idag gick jag hem i mina nya stövlar med klack, var inte jättelätt kanske men det var skönt att komma hem och få ta av sig dom iallafall.

snart ska jag ha min första praktikvecka, känns kul men nervöst, tänker försöka ta mig en promenad för att se om jag hittar förskolan i helgen så jag vet vart jag ska sen, den ligger ungefär 2 kilometer härifrån så det blit en lagom lång promenad.

veckans låt: it's not the fall that hurts - caesars

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar